ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 

 

Παρατίθενται κάποιες Αιτιάσεις εναντίον των Ταγών της Χριστιανικής Θρησκείας. Προέκυψαν κατα την επεξεργασία υλικού, το οποίο χρησιμοποιήθηκε, ως ΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΝ στον αρχαιολόγο κ. Νικόλα Φαράκλα. 

Εκεί αναφέρεται η ευθεία Αντιπαράθεση Τροφωνίου – Ιησού Χριστού, ως προς την αξιοπιστία της Κατάβασης στον Άδη, όπως επίσης και μια σύγχρονη λήψη Χρησμού, απο το αρχαίο Μαντείο, η οποία συνέβη στα 2010. ( σχετ. ΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΝ στον Νικόλα Φαράκλα απο Ανάρτηση του Βοιωτ. Κόσμ. της ΔΚΒΛ)

 

Όμως επει δή η Αρετή σ' ένα Χαριστήριον, λειτουργεί ως  Αυτοάνοσο, κρίθηκε αναγκαίο το εν λόγω Σημείωμα ν' αποτελέσει μιαν ιδιαίτερη μικρή Πραγματεία.

Ως συνδετικός λοιπόν κρίκος ευκρινέστερης καταννόησης, δυσχερούς θρησκευτικού λόγου, ακολουθεί το αρχικό Κείμενο, έτσι όπως παρατίθεται  στο ΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΝ.

 

 

 

*

 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ή

έκ βαθέων

 

Τα όσα προηγήθηκαν πιστοποιούν με ισχυρή ασφάλεια, ένα ίδιο δρώμενο Κατάβασης στον Άδη, που ως προηγούμενο, επαναλαμβανόταν κάποτε στην αρχαία Λειβαδιά, αλλά και στην Κατάβαση του σύγχρονου Θεού, που ευαγγελίζεται η Χριστιανική Εκκλησία.

Μ' ένα τέτοιο δεδομένο, τα όσα εξυφάνθησαν στο αρχαίο Χρηστήριο, και τα αποτελέσματά τους, θα φάνταζε εθελοτυφλία, να μην αναγνωρισθεί ότι εγγυμονούν ήδη έναν αναβλύζοντα κίνδυνο. Μέγιστο, και εν δυνάμει υπαρκτόν. Η επιθυμία πιθανότητας της λήψης κάποιου Χρησμού σήμερα, εξασκεί  σαγηνευτική επίδραση.

Χωρίς περίσκεψη, θα βρίσκονταν πάμπολλοι ζηλωτές του εγχειρήματος.

Παρά το ότι κανείς δεν θα ήταν δυνατόν ακόμη και Νομικά, να τους εμποδίσει.

 

Ήδη μια εντυπωσιακή Στροφή στην Ελληνική Αρχαιότητα, απομακρύνθηκε πολύ απο το δυσδιάκριτο ακόμη και του πρόσφατου παρελθόντος, έχοντας  πλέον καθημερινή παρουσία και δράση στην Ελληνική Πολιτεία.

 

Η χρήση αρχαιοελληνικών ονομάτων γενικεύθηκε. Η Τέλεση Θρησκευτικών Γάμων με αρχαιοελληνικά πρότυπα, και Ονοματοδοσίες, έχουν πλέον νομιμοποιηθεί απόλυτα.

Απο την Νέα Σχολική Περίοδο, η παρακολούθηση του μαθήματος των Θρησκευτικών, είναι προαιρετική. Ακόμη και σε Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές.

Η αφύπνιση, μια Μεγάλη Αφύπνιση, πατρώας αρχαιοελληνικής Συνείδησης, βρίσκεται ante portas. Πώς λοιπόν ένα Δρώμενο, που μάλιστα αντιπαρατίθεται με επιτυχία στην σύγχρονη Θρησκεία, να μην θεωρείται ένας μέγιστος, και εν δυνάμει υπαρκτός κίνδυνος, όπως ήδη προειπώθηκε; Πώς θα ήταν δυνατόν να τον παραβλέψει, ή να τον υποβαθμίσει κάποιος;

 

Ωστόσο.

Το αληθινά ανησυχητικό και επικίνδυνο, δεν προέρχεται απο την Στροφή στην Ελληνική Αρχαιότητα. Ο Χριστιανισμός δεν απειλείται απο την αρχαία Ελληνική Θρησκεία.

Αρκεί κάποιος να διαγνώσει ότι και τα δύο Συστήματα κατα την Πρακτική Ακολουθία, κατα το Τυπικό, απλά, πολύ απλά, και τα δύο Σωματοποιούν Ασώματα Αίτια.

Εκείνα τα  Αίτια που πρώτη κατέγραψε και κωδικοποίησε η αρχαία Ελληνική Θρησκεία. Εκείνα τα ίδια πρότυπα Αίτια σ ω μ α τ ο π ο ι ο ύ ν όχι μόνον όλες οι επώνυμες Θρησκείες, αλλά και μεμονομένες Ιεροπραξίες Σαμάνων και Φυλάρχων, σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης, απο τον Ισημερινό, έως τις Περιπολικές περιοχές.

 

Ήταν ο Παναγής Λεκατσάς που είπε:

Ο λατρευόμενος στην Ελλάδα θεός, είναι γιυός του Υπέρτατου Θεού, και μιας θνητής. Θανατώνεται απο τον Άνθρωπο, (Θεοκτονία – Θεοφαγία – Ενσωμάτωση) ανίσταται, και θριαμβικά ανεβαίνει στον Ουρανό.

 

Ποιός απο τους δύο είναι; Ο Διόνυσος ή ο Χριστός;

 

Δεν είναι οι Εξωτερικοί Εχθροί που υπονομεύουν και απειλούν τον Χριστιανισμό.

Ο χειρότερος και πολυποίκιλλος Εχθρός βρίσκεται αποκλειστικά εντός των Τειχών.

Στο Σημείο αυτό, όχι αναίτια, αλλά με είδος Στροφορμής Λόγου Περιστρεφόμενου, προέκυψε αληθινός Κήπος με πλείστα όσα Άνθη του Κακού, της σύγχρονης Χριστιανικής Εκκλησίας. Και στα τέσσερα σημεία του Ορίζοντα.

 

Τί να πρωτοθαυμάσει κάποιος!!

Πρώτιστα τα ίδια τα ονομαζόμενα Ιερά Βιβλία. Προβάλλονται ως θεόπνευστα, αλλά η ανθρώπινη εμπάθεια υπερχειλίζει. Οι απαράδεκτες Ύβρεις και Κατάρες εναντίων Ελλήνων και όχι μόνον, που μεταφέρουν και διαιωνίζουν, εν ονόματι της προάσπισης και προβολής αποκλειστικά ενός Φυλετικού Θεού, κάθε άλλο παρά θεϊκό Λόγο μεταφέρουν.

 

Η αρχική Θεολογία, η οποία θεωρείται η Πρώτη των Επιστημών, (περιέχει όλα τα Αισθητά και Νοητά Αίτια, και βεβαίως το Ειδέναι των Πρώτων Αιτίων.) διαμορφούμενη σε χέρια επιτήδειων εκτροχιάστηκε τόσο, ώστε παρεξέκλινε πέρα απο κάθε Τάξη, και Φυσική Λειτουργική Νομοτέλεια.

Μικρός τις αδάμας αρκεί:

Η Χώρα της μεταθανάτιας Ζωής, περιγράφεται ως τόπος '' ένθα συμβοσκηθήσεται λύκος μετ' άρνός, και έλαφος μετά παρδάλεως.''!! Παράλληλα σήμερα οι Πανεπιστημιακές αλλά και ιδιωτικές βιβλιοθήκες των πτυχιούχων, ως συνέπεια, κοσμούνται απο ένα πλήθος Βιβλίων, Μονογραφιών, Εισηγήσεων, Εκθέσεων, που είναι εντελώς ανώφελα.

 

Μια κατα τα όλα θεάρεστη κίνηση θα ήταν, να συσταθεί Πανεπιστημιακή Ομάδα Θεολογικών Σπουδών, με αποκλειστικό έργο, την Δ ι ό ρ θ ω σ η  τ ω ν   ''Ι ε ρ ώ ν                Γ ρ α φ ώ ν.''  Την απαλοιφή απο αυτά τα μισαλλόδοξα Κείμενα, κάθε Στοιχείου που προσβάλλει όχι μόνον Κράτη και Λαούς, αλλά πρώτιστα τον ίδιο τον φυλετικό Θεό.

 

 

 

Η Εκκλησία και ο Λόγος της οφείλουν να εκσυγχρονισθούν. Έχουν πολλά Θετικά δρώμενα ώστε να αναγάγουν τους Πιστούς σε ''εύσεβετέρους και δικαιοτέρους''.....

 

Στην αρχαία Ελλάδα Φυλετικοί Θεοί Αιγυπτίων Χετταίων Ιρανών, Ινδών, και γενικότερα Ασιατών και Αφρικανών ήταν ήδη γνωστοί. Πολλοί μάλιστα είχαν λατρειακή παρουσία μέσα στην Μητροπολιτική Ελλάδα. Πολλά Σεράπεια, Ιερά της Ίσιδας, της Φρυγικής Κυβέλης και του Άδωνι, υπήρχαν στην Βοιωτία. Γίνονταν επώνυμες Μυήσεις.

''τά μυστήρια καθίστησιν ήμάς δικαιοτέρους καί εύσεβεστέρους,''

θα σημειώσει ο Αριστοτέλης στην Θεολογία.

 

Τα θρησκευτικά θέσφατα του κάθε επώνυμου Λαού ήσαν απολύτως σεβαστά. Είχε την δυνατότητα ο όποιος δη ποτε, να μυηθεί στο όποιο δη ποτε Μυστήριο. Οι Θρησκευτικοί Πόλεμοι γεννήθηκαν απο τους Πολιτικούς μεταξύ των Εθνών πολέμους. Οι περιφραγμένες με ισχυρό κιγκλίδωμα επώνυμες πλέον Θρησκείες, κυρίως Ισλάμ, Χριστιανισμός, είναι αποτέλεσμα ανθρώπων, πολλές φορές στερρούμενων κάθε ίχνους θεϊκής ευσέβειας, αλλά με πρώτιστο ενδιαφέρον και επιδίωξη την Εξουσία, και τον Πλουτισμό.

 

Ωστόσο ο ενάντιος στην συνέχεια Λόγος, θα ήταν σφάλμα να κατηγοριοποιηθεί, ως εμπαθής. Και με την προϋπόθεση ότι '' τά μυστήρια καθίστησιν ημάς δικαιοτέρους και ευσεβαστέρους,'' καθώς και το ότι: '' οι άνθρωποι γίνονται βέλτιστοι όταν βαδίζουν προς τους θεούς,'' μόνον άνους κάποιος θα παρέβλεπε τον κίνδυνο, διατάραξης  μιάς φυσικής Αρμονίας, του θρησκευτικού Κόσμου. Τον κίνδυνο ενός αυτόματου,  Αμφίδρομου κυματισμού,  ή έστω του παράγωγου αντιμάμαλου.......

 

*

 

Το Φαινόμενο μιας Στρεβλής Διαχείρησης της Χριστιανικής Θρησκείας, επιβεβαιώνεται απόλυτα. Σε πείσμα μάλιστα κάθε ευσεβούς Προσδοκίας, όπως προειπώθηκε, και στα τέσσερα Σημεία του Εκκλησιαστικού Ορίζοντα.

 

Στην Ανατολή  η ίδια, η Οικουμενική Έδρα, υπήρξε αντικείμενο Αγοραπωλησίας !!

Ταπεινά ελατήρια, ταπεινών ανθρώπων, που αγόραζαν, και εν συνεχεία πωλούσαν την Έδρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, απλώς για να ονομασθούν όχι μόνον Πατριάρχες, αλλά και ξεχωριστά πρόσωπα, που τάχα βρίσκονται εγγύτερα στον Θεό!!

Μόνον που ο πραγματικός Θεός, δεν έχει καμιά σχέση με αυτόν που κηρύττουν.

 

Τουρκικό γραμματόσημο του 1953 εικονίζει Υπέρθυρο της πρώην ''Βασιλεύουσας'' με τον Πατριάρχη Κων/λεως, Γεννάδιο Σχολάριο, και συνομιλητή τον Σουλτάνο Μωάμεθ Β΄

Ο Γεννάδιος εκφράζει Λόγο Χριστιανικής Αγάπης: ''Χαιρετώ τους στρατιώτες του Χριστού, και τους υπέρμαχους της δόξας του. Χαιρετώ τα μακά(β)ρια χέρια σας, που τους δυσεβείς και κακοδαίμονες Ελληνιστές, με πύρ, σίδηρο και νερό και με κάθε άλλο τρόπο, διώχνετε απ΄την παρούσα ζωή. Ραβδίστε τους, φυλακίστε τους, ξεριζώστε ακόμα και τις γλώσσες τους, ή κόψτε τα χέρια τους, κι αν παρ' όλα αυτά μένουν στην (Ελληνική) κακία τους, έ τότε στης θάλασσας ρίξτους τον βυθό.''

 

Οι Διώξεις κατα μή Χριστιανών, ο βίαιος εκχριστιανισμός, οι λεηλασίες και αρπαγές περιουσιών των ''ειδωλολατρών,'' και το μένος εναντίον Ελλήνων και Ρωμαίων, ( κάναμε τους Ρωμαίους αμπελουργούς, και τους Αττικούς μελισσοκόμους ) παραλείπονται.

 

*

 

Στην Δύση, δεσπόζει ο πολύς Πάπας.

Θεωρείται ο ''πλησιέστερα στον Θεό άνθρωπος.''

 

Αυτός λοιπόν ο εμβριθής γνώστης των Άγιων Γραφών, ως Απόδειξη Ταπεινοφροσύνης, ένιψε  τα πόδια 12 ιεροδούλων γυναικών!! Οποία εμπνευσμένη ερμηνεία του Ευαγγελίου !!Η πρότυπη Πράξη άλλα πρεσβεύει. Με μια φράση: Ο Χριστός ''νίπτων τους πόδας των μαθητών,'' τους Καθομοίωσε με τον ίδιο. Η πράξη της Καθομοίωσης τίθεται με απόλυτη έμφαση: ''ούκ έστι δούλος τού κυρίου, όν άπέστειλλε......'' Ο Ενανθρωπίσας κατα το οικείο Τυπικό Θεός, ποτέ δεν υπέπεσε σε Ύβρη Έπαρσης, ώστε να τίθεται θέμα Ταπεινοφροσύνης.  Η ερμηνεία της Νίψεως, ως Πράξη Ταπεινοφροσύνης, και μάλιστα γριφώδης, (Κύριε, σύ μού νίπτεις τους πόδας; ό εγώ ποιώ σύ ούκ οίδας άρτι, γνώσει δέ μετά ταυτά.....) θα έπρεπε να στηρίζεται σε απλές λογικές εκτιμήσεις. Το Ευαγγελικό κείμενο κραυγάζει.....

 

Οι Δυτικοί όντως οφείλουν μια Πράξη ταπεινής συμπεριφοράς και διαβίωσης.

 

Οι Δυτικοί οφείλουν πράγματι μια Πράξη Συγγνώμης για τα αθώα θύματα της Ιεράς Εξέτασης.  Άραγε πόσο θεόπνευστοι και πόσο θεοκινούμενοι ήσαν εκείνοι οι Ιεροεξεταστές;  Όποιος δεν ήταν Χριστιανός, στην Πυρά. Πολλοί τελείως αθώοι.

Και κάτι ακόμη. Εκτός απο έλλειψη Παιδείας, αντίκειται και στην απλή Γνώση της υπέρτατης Ανθρωπο - Θυσίας του Μονογενούς Υιού.

 Η Αγία Έδρα θεωρούσε για 2.000 χρόνια τους Ισραηλινούς, ως Έθνος Θεοκτόνο. (!!)

Δεν υπάρχουν Σχόλια. Απάντηση δίνει η Οικονομία του Θείου Δράματος.

Η Θεοκτονία, και η ακόλουθη Μεταληπτική Θεοφαγία, που μάλιστα ακολουθούν αρχαιότερα θρησκετικά Δρώμενα, δείχνουν την Αιτία. 

Έτσι ο Άνθρωπος Θεοποιείται.......

 

*

 

Στα Νότια βρίσκεται ο πολύπαθος Τόπος της Θεοφάνειας. Ο Πανάγιος Τάφος.

Θεωρείται ως παλαιότερος Χώρος λατρείας του Άδωνι. Η αποκτηθείσα πείρα απέδειξε ότι σ' έναν τέτοιο Τάφο ασφαλώς, ασφαλέστατα, μπορεί να παραχθεί Φως.

Κυριολεκτικά Ανέσπερο, αφού με την χρήση,  σύγχρονων Φυσικών Αξιών, η παραγωγή του είναι συνεχής. Μια ωστόσο ευσεβής προσέγγιση δεν επιτρέπει μισαλλοδοξίες. Ούτε ο αλλότριος Ιερός Τόπος, ούτε ένα αλλότριο θρησκευτικό Σύστημα, είναι εκείνα που φταίνε.

 

Οι όποιες Αιτιάσεις βαρύνουν πάντα τους Διαχειριστές τέτοιων θρησκευτικών Στοιχείων. Ένα άμεσα σχετικό παράδειγμα. Παλαιότερα σε όλους τους ναούς της Χώρας ''έβγαινε Δίσκος για τον Πανάγιο Τάφο.'' Η νεωστί Νευροθεολογία, σε τέτοια φαινόμενα, πειραματικά απέδειξε μιάν ασυνήθιστη έξαρση έντονου θρησκευτικού συναισθήματος. Όλοι οι πιστοί πρόθυμοι κατέθεταν Οβολόν. Όταν όμως σε κάποια στιγμή δημοσιοποιήθηκαν οι Οικονομικές διαμάχες, ο χριστιανικός Κόσμος πληροφορήθηκε ότι ''τα μισά Ιεροσόλυμα, είναι περιουσία του Πανάγιου Τάφου.''  

Όπως πολλά ακίνητα της Θεσσαλονίκης είναι περιουσία των Μονών του Αγίου Όρους. Όρα Εφραίμ, και αναίσχυντη παραχώρηση, και κυριότητα εθνικών λιμνών, με νομικής ισχύος Χρυσόβουλα Βυζαντινών Αυτοκρατόρων........

 

 

*

 

 

Και τώρα στα ''καθ' ημάς.''

 

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος

Μακαριστός Ιερώνυμος Λιάπης.

 Ισόβιος Θρησκευτικός Αρχηγός.

Ανώτερος πάσης  Αρχής της Χώρας.

 

Ένας γριφώδης αριθμός Μητροπόλεων βρίσκεται ανάγλυφος στον Ελληνικό Χάρτη.

Εκατό,100, απο αυτές παρουσιάζονται  με εντονότερο διάγραμμα.

Στην ουσία, αντίστοιχοι επι μέρους ισχυροί Φεουδάρχες. Παντοδύναμοι, Ακατανίκητοι, αλλά και άκοντες Υποκριτές: '' Ύπέρ της Είρήνης τού Σύμπαντος Κόσμου, εύσταθείας τών Άγίων τού Θεού Έκκλησιών, καί τής τών Πάντων ένώσεως.''

 

Διαχειρίζονται ανυπολόγιστης αξίας Εκκλησιαστικό πλούτο. Συχνά με Φαινόμενα μικροέριδας. Βλέπε και διαμάχη για την κυριότητα εισοδηματικής αξίας μικρού θρησκευτικού καθιδρύματος, στον νευραλγικό χώρο των Τεμπών !!

 

Ο προσωπικός λόγος θα περιοριστεί στον υπ' αριθμόν ένα, 1, δράστη εκμετάλλευσης, της Εκκλησιαστικής περιουσίας. Στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο.

Πριν την κατάληψη της Αρχιερατικής Έδρας, εθήτευσε ως Επίσκοπος, στην Ιερά Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας.

 

Υπήρξε ο Διαχειριστής χρηματικών ποσών, με οικονομικά μεγέθη, όσον ουδείς ποτε άλλος Άρχοντας στην Ιστορία της καθόλου Βοιωτίας. Ουδέ της περιόδου της Τουρκοκρατίας εξαιρουμένης. Πριν της μετατροπής του Νομίσματος σε ευρώ, ζητούσε ετήσιο χαράτσι απο συνοικιακή εκκλησία της Λειβαδιάς, 1.000.000 δρχ. !!

Μια ανάλογη ''Εισφορά'' στον Μητροπολίτη, απο όλους τους Ιερούς Ναούς, Πόλεων, Κωμοπόλεων, και Χωριών της Βοιωτίας, προκαλεί ιλίγγους και πονοκέφαλο.

 

 Αλλ' αυτό μπορεί να καταλογιστεί ως: ''επί μέρους.'' Κατά την διάρκεια της θητείας του στην Μητρόπολη, σφετερίστηκε μεγάλες εδαφικές εκτάσεις στον Παρνασσό, ενώ συγχρόνως οικειοποιήθηκε και περιέφραξε Μοναστηριακούς χώρους, '' δι' ιδίαν τέρψιν.''

Βλέπε Μοναστήρι Λυκούρεση, και παραγωγές  Επισκοπικού Τυριού και Γάλακτος.

Στην Λειβαδιά μνημονεύεται ως Ευεργέτης. Έκτισε Γηροκομείο. Κανείς δεν αναλογίσθηκε αν η δαπάνη προερχόταν απο την πατρώα περιουσία, ή απο τον Οβολό των Πιστών.

Στην παραθαλάσσια περιοχή της Ζάλτσας, ουσιαστικά έχει την νομή ολόκληρου του ομώνυμου Όρμου. Βλέπε Ελικοδρόμιο, και κατηγορία γηπέδων.

 

Ωστόσο αυτές οι μικρές δρατηριότητες, σύμφωνα και με τον Ορισμό: '' έγκλημα: πάν τί δι ού τις έγκαλείται.'' θα ήταν δυνατόν να διασκεδαστούν ως απλά εγκλήματα.

 

Δυστυχώς ο  Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος βαρύνεται και με Κακούργημα. Με Κακουργήματα.

 

Ως Επίσκοπος ΘΗΒΩΝ και λεβαδείας, κ α τ έ σ τ ρ ε ψ ε  αρχαιολογικούς Χώρους.             Στον αρχαίο λόφο Ουδώρα, (νυν ''Προφήτης Ηλίας,) '' χρησιμοποίησε μηχανικόν εκσκαφέα, (μπουλντόζα) για να κατασκάψει, καταστρέψει,  και τελικώς αλλοιώσει τον Χώρο.

Ούτε οι αλλοεθνείς επώνυμοι Βάρβαροι δεν προκάλεσαν τέτοια κ α τ α σ τ ρ ο φ ή.

 

Στο ψηλότερο σημείο του αρχαιολογικού Χώρου, έχτισε προκλητικό WC, και οδήγησε τα λύμματα, στον σηκό του αρχαίου μεγάλου ναού του Διός Βασιλέως. Εκεί που με Επιγραφές πιστοποιείται η Βασιλική Μύηση, τουλάχιστον των Μακεδόνων Βασιλέων.

 

Σε θέση παρένθεσης, κάτι παρόμοιο έγινε απο τον Θεοδόσιο τον Μέγα !! στην Κων/πολη.

Ο ναός της Αφροδίτης μετατράπηκε  σε πορνείο ενώ της Άρτεμης και του θεού Ηλίου σε στάβλους!! Παρατίθεται ως υποστήριξη στην αθωότητα της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας, στον όποιον υποτιθέμενο παραγκωνισμό και περιθωριοποίηση του Χριστιανισμού, απο νέες θρηκευτικές αντιλήψεις. Η αρχαία Ελληνική Θρησκεία ποτέ δεν είχε εχθρούς.

Ακόμη και σε Κοινωνικό Επίπεδο, ο Ηράκλειτος έλεγε ότι:

''οι εχθροί μας, είναι πλανημένοι Φίλοι μας.''

 

Το λαμπερό αστεράκι στην κορυφή του Δέντρου των Αγαθών Έργων του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου, είναι η μίσθωση αλλοδαπού εργάτη, και η απόξεση των γραμμάτων απο αρχαιοελληνική Επιγραφή, που βρισκόταν εντοιχισμένη στο κωδωνοστάσιο της Μητροπολεως Λεβαδείας. Η ίδια αχαρακτήριστη ενέργεια επαναλήφθηκε στον ναϊσκο της Αγίας Άννης, λίγο πριν την Είσοδο του Κάστρου. Υπήρχαν εκεί εντοιχισμένα τμήματα και θραύσματα αρχαίων Επιγραφών. Ο Φιλλέληνας Επίσκοπος ''πέρασε απο ξοϊδος'' (καλέμι) όλη την επιφάνεια της μικρής Εκκλησίας. Τόσος απαραίτητος εξωραϊσμός !!

Την ώρα που αρκετοί πολίτες της Λειβαδιάς αντιμετωπίζουν πλείστα όσα προβλήματα διαβίωσης, χαίνουσες Οπές λήψης οικονομικών εκκλησιαστικών Πόρων, δεν λογίζονται και ως απαραίτητη προσφιλής στον φιλάνθρωπο Χριστιανισμό εκδούλευση, αλλά μια καθαρή στενόμυαλη πράξη Μισαλλοδοξίας.

 

Κάτι ακόμη. Εδώ δεν υπάρχουν αποδείξεις, αλλά έγινε κατα τον χρόνο των Επισκοπικών καταστροφών. Στην Νυμφαία Κρήνη του αρχαίου Ασκληπιείου, παρα τις πηγές της Έρκυνας, υπήρχε Επιγραφή σκαλισμένη στον φυσικό Βράχο. Έγραφε: ευ βουλου. 

Ο Πουκεβίλ, την χαρακτήρισε:'' η φοβερή λέξη των αναμνήσεων.'' Απο αυτήν την λέξη, που οι αιώνες σεβάστηκαν, σήμερα έχει απομείνει ένα μόνον Γράμμα.....

 

 

 

 

 

Το ερώτημα είναι: πόση βλάβη προξένησε ο Ιερώνυμος στην  Λειβαδιά, και ποιό ήταν τελικά το αντίστοιχο κέρδος του καθόλου Χριστιανισμού;  

 

Και για όσους έχουν ακόμη ενδοιασμούς σχετικούς με τον κίνδυνο του Ελληνικού Χριστιανισμού, απο την αρχαία Ελληνική Θρησκεία, υπάρχει κάτι τελευταίο.

 

Ο Μακαριστός Ιερώνυμος εφωράθη  απο τηλεοράσεως να λέει:  **μου δίνουν ( η Πολιτεία) 2.300 ευρώ τον μήνα. Δεν μου φτάνουν ούτε να σολόσω. (;)**  Τί εννοεί ο ειπών;

Τόσα ακριβώς παίρνει ένας συνταξιούχος Στρατηγός. Άρα γε όλοι οι ανα την Ελλάδα μικροί Φεουδάρχες παίρνουν 2.300 ευρώ τον μήνα; ( Μήπως και εδώ σημειώνεται έλλειμμα, ώστε  εγώ με 32 καταγεγραμμένα χρόνια, μόνον στην εξωντοτική Οικοδομή, να ''λαμβάνω'' μόλις

600 και κάτι ευρώ;) Μήπως το σημείο ενδείκνυται για να τεθεί το εξής καίριο ερώτημα:

 

Ποιά είναι η σχέση της Εκκλησίας, με την ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;

 

Ωστόσο, και παρα την ευλόγως δυσάρεστη σχηματισθείσα Εικόνα που προβάλλει  σφοδρόν ενάντιο  Λόγο, τα όσα παρατίθενται δεν είναι καρπός μνησικακίας.

Στις  Αιτιάσεις της ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ελλείπει η Κακεντρέχεια.

 

Επανατονίζεται.

Άλλωστε μόνον άνους κάποιος θα παρέβλεπε τον κίνδυνο, διατάραξης  μιάς φυσικής Αρμονίας του θρησκευτικού Κόσμου. Τον κίνδυνο του αυτόματου  Αμφίδρομου κυματισμού  ή έστω του παράγωγου αντιμάμαλου.......

 

 

 

Στάθης Βαλλάς

vallas.eustathios@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο